Esimesena on näha viimane sissekanne. Et kõik kenasti algusest alates läbi loetud saaks, siis selleks on paremas servas reisikiri päevade kaupa ära jagatud - klikka aga kenasti seal! Ning lisasin India teemat puudutavaid olulisemaid linke kah sinna. Pilte saab näha aga siin.

Tuesday, November 28, 2006

Delhi – Helsinki - Tallinn

k0200 (Delhi aeg) – niisiis, lennuk seekord ei hilinenud. Pakuti kenasti pärast õhkutõusmist kohe ka süüa. Sarnaselt siiatulemisega – telekat ja muusikat väga kuulata ei viitsinud. Lugesin siinseid ajakirju ja lehti, mis olin kaasa haaranud ning tegin märkmeid lennu kohta. Pärast aga heitsime magama. Uni oli üllatavalt hea – vaatamata istuvale asendile ja sellele, et pea valutas mul kõvasti.

k0450 (Helsinki aeg) – kuskil 600km kaugusel Helsinki'st (veel oleme Venemaa kohal, Moskva'st juba möödas, aga Eesti kohale pole veel jõudnud – muide see lend käib üle Lääne- ja Ida-Virumaa :D)

Aeg: 1h Helsinki'sse aega veel
Kõrgus: 11580m
Kiirus: 1560km/h
Väline temp: -59C

k0550 – maandusime Helsinkis/Vantaa’s. Pärast minu seljakoti kätte saamist läksime meie edasi bussi peale. Tüdrukud jäid aga oma lendu Tallinn'a ootama – nendel oli selline pakett, meie aga suundusime sadamasse.

k0620 – buss 615 Vantaa-kesklinn (3,60EUR/1h pilet). Täpselt siis kui terminalist välja saime ja bussile istusime pani see kohe ka minema – läks napilt ja õnneks :)

k0702 – buss 15A kesklinn-Länsiterminaali (sadam), sama piletiga edasi. Ka see buss oli juba ees, kui me sinna jõudsime. Kõik töötab nagu kellavärk :)

k0900 – väljub laev Meloodia Tallinn'a suunas (2piletit kokku 45EUR’i)

k1100 – liitsime reisi kulud kokku ja varsti varsti randusimegi juba koduses Tallinna sadamas. Kuigi ähvardati rangema turvakontrolliga sel päeval - lombitaguse suurriigi riigipea viibis ju veel Tallinn'as – ei pööratud me dokumentidele küll suuremat tähelepanu ning kojujõudmine sujus kiirelt ja viperusteta.