Esimesena on näha viimane sissekanne. Et kõik kenasti algusest alates läbi loetud saaks, siis selleks on paremas servas reisikiri päevade kaupa ära jagatud - klikka aga kenasti seal! Ning lisasin India teemat puudutavaid olulisemaid linke kah sinna. Pilte saab näha aga siin.

Saturday, November 18, 2006

Palolem (Goa) – 1.päev

Ärkasime kaunis vara – vist kuskil k0800 ajal. Aga uni oli väga kosutav. Õhtune plaan hommikul paremaid kohti ööbimiseks otsima minna – jäi meil siiski ära, sest hommikul võisime tõdeda, uni oli hea ja voodi mugav. Ning pealegi tundus väga hea ka hotelli asukoht - kaunis ranna keskel paiknemine.

Pärast hommikusööki läksime kohe India ookean'isse (Araabia merre) ujuma. Vesi oli küll veidi jahedam, kui õhtul katsudes, aga sellegi poolest väga soe. Lasime lainetel endid visata ja loopida ja loksutada.

Pärast seda võtsime hütist teki ja kaamerad ning suundusime mööda randa põhja poole jalutama, kus pool otsas suubus sellesse lahte väike jõgi sisse ning ranna otsas oli veel ka väike palmisaar. Sinna sai vabalt ligi – tõusu ajal oli veetase vööni, mõõna ajal aga sai suisa kuiva jalaga üle. Tol korral oli tõusu hetk ja nii me siis võtsime enda asjad pea peale ja jalutasime vööni ookeani vees üle madaliku teisele poole – sealt avanes väga ilus vaade kogu rannale.

Saar ise oli kaunis kivine ja nii me sellele tiiru peale ei hakanud tegema, kuigi oleks võinud. See eest võtsime koha ühele suurele lamedale kivile sisse ja nautisime ookeanilainete loksumist vasta kive ning vaatasime kuidas linnud ja krabid omi toimetamisi teevad.

Tagasiteel oli juba mõõna aeg käes ja nägime veest vabanenud liivalagendikel tuhandeid ja tuhandeid väikeseid krabisid, kes meie lähenedes kiirelt eemale sibasid või siis nagu kruvid liiva sisse puurisid. Olin neist küll varem lugenud ja teadlik aga oma silmaga näha oli eriti lahe.

Kuigi me kogu aeg päikese käes ei olnud, siis õhtuks tundus, et oleme endid siiski ära kõrvetanud - igatahes selg kuumas kõvasti. Järgnevate päevade jooksul tuli nahk maha kah.

Õhtusöögi järel lupsasin veel korra ööpimeduses ookeanivette – kiirelt, et end veidi jahutada. Ega seal pikalt olla ei tahtnud pimedas – lähenevatest lainetest sai aimu alles siis kui nad olid juba kerkinud mu pea kohale. Seega kaunis ohtlik oleks seal pikemalt hulpida.

PS. Ahjaa.. kas ma unustasin ennem mainida, et siin on ainult kookose palmid igal pool – täpselt nii nagu Kariibimere saartel kirjeldatuna mõnes raamatus või filmis. Ja temperatuur on siin kah päeval kuskil 30 kraadi celsiuse järgi (India kliima info). Ning päeva peale läheb liiv ikka täitsa kuumaks, st tuliseks.

Elu on ikka paganama ilus!