Esimesena on näha viimane sissekanne. Et kõik kenasti algusest alates läbi loetud saaks, siis selleks on paremas servas reisikiri päevade kaupa ära jagatud - klikka aga kenasti seal! Ning lisasin India teemat puudutavaid olulisemaid linke kah sinna. Pilte saab näha aga siin.

Sunday, November 19, 2006

Palolem (Goa) – 2.päev

k0710 – ärkasime varakult (see on meil siin Indias nagu suisa kombeks kohe). Algne plaan kohe varakult ujuma minna jäi täna teostamata – kirjutasin hoopis viimaste päevade elamusi ülesse, olid teised juba mitu päeva üles tähendamata jäänud.

Pärast hommikusööki on meil plaan paadiretkele minna delfiine kaema. Hommik on küll kaunis jahe (st siinse ilma kohta) ja vines – ei tea kas delfiinid sellise ilmaga üldse veehüppeid viitisvadki teha?

Niih – paadiretkelt tagasi. Delfiinid nähtud! Mõni tegi isegi veehüppeid paar korda. Aga jah üldiselt siin praegu väga suuri koguondi ringi ei saali – vähemalt mitte veepinna lähedal.

Päeva peale kiskus ilm taas palavaks – otsustasime seda ära kasutada ja tukkusime veidi. Hiljem sai veel ka internetis käidud ja mõningaid meeneid kodustele ostetud. Me väga nende soetamisega ei tegelenud terve reisi jooksul – tulime siiski ju ise puhkama, mitte kaubareisile.

Õhtu poole, kui päike enam nii palju liiga ei teinud meie juba ära põletatud nahale, käisime lainetes hulpimas – siin on lihtsalt nii mõnus lihtsalt lasta lainetel end üles-alla liigutada. Paljud teisedki rannas viibijad harrastavad sarnast tegevust.

Pärast kaunist päikeseloojangut suundusime õhtusöögile meile juba lemmikuks saanud restorani, mis asub kohe ranna peasissekäigu kõrval. Mõtlesime täna miskeid mereande süüa. Valik langes seekord suurele kalale – Rock Mullet. Ei tea küll palju ta kaaluda võis aga nägi parajalt pirakas välja küll ja küsiti kah parajalt opsakas summa tema eest – 1000Rs’i. Aga võin tunnistada ta oli ka igat ruupit väärt sest summast.

Nii head kala pole ma igatahes väga ammu juba saanud. Ja alguses kardetud suurus osutus täpselt parajaks just nimelt kolmele, kes me olime otsustanud ta nahka pista. Kõrvale toodi veel ka salatit ja kartulit, mis sobisid siia juurde nagu rusikas silma auku.